Adwors Google reklam tütleriyle daha çok müşterilere ulaşabilir ve şirketinizi büyütmenize imkan sunan İnternet reklamcılığıyla amaçlarınıza ulaşabilirsiniz. Reklam hedeflemelerinde reklamınızın nasıl görüntüleneceğini tercih edebilir, tercihinize uyan bütçe bildirerek ve reklamlarınızın nasıl etki gösterdiğini analiz edebilirsiniz. Farklı olarak saatlere dair sabit hale getirebildiğiniz ödeneklerinizi istediğiniz anda durdurabilir ve ya yeniden faal hale getirebilirsiniz.
Google'da reklam verme süresinde, Google Adwors reklamlarında sunduğunuz hizmetlerle ilgili sözcüklerle belirtebilir, bunları anahtar kelimeler bölümünde toparlayarak arama yapmakta olan insanların sonuç kısımlarında belirttiğiniz ilgili ve aynı olan cümleler sayesinde arama yapanlara ulaşabilirsiniz. Google iş ortağı ve Google internet sayfalarında reklamlarınız ilgili ise yayınlanarak arama sonucu olmasa bile reklamlarınız kişilere gösterilir. Adwors ile yapmakta olduğunuz reklamlarınız (TBM) Tıklama Başına Maliyet olarak sadece reklamlarınız tıklanıldığında ücrete tabi tutulursunuz. Reklamlarda bildirilmekte olduğunuz bütçe miktarı sonucu,
Adwors Reklamlarında olumlu analiz sonuçlarıyla ve günlük belirtilecek ücretlere gün ve gün dikkat edilmesi gerekeceğini belirtmeliyiz. Belirli süre içerisine yapacağınız projelendirmenin günlük takibini yapmamakta iseniz eğer, kararlaştırmış olduğunuz süre zarfı içerisinde dikkatinizden kaçıracağınız küçük bir detay ile projelendirmenizin talan olacağını anlamalısınız. Özellikle günlük belirtilen ücretlerin kimler tarafından nasıl göründüğüne ve ne için tıklamalar yapıldığına özen göstermelisiniz. Adwors Google, yayınlamakta olduğunuz reklamlarınızın maliyetlerini her an kontrol etmenize olanak vermektedir. Az seviyede ödeme yapma mecburiyeti bulunmamakla beraber, günlük ortalama bütçe belirleyerek bütçenizi uygun şekilde yönlendirerek ödeme durumunu şekillendirebilirsiniz. Bütçenizi yönlendirmeler sonunda hedeflerinize göre teklif verme stratejisi seçme olanağınızın oluşmasıyla, bir kullanıcı Google'da arama yapması sonucunda, arama sonuçları sayfasına yönlendirildiğinde reklamları ve sayfadaki sıralamaları belirleyen Google Adwords, açık artırma düşünce yapısıyla reklamlarınızı değerlendirerek kullanıcılara göstermektedir.
Sonuç itibariyle Adwords hesabınız içeriğinde yayınladığınız reklamlarının maliyet bütçelerine ve ödeme şablonunuza ulaşabilir, reklamlarınızın takibini TBM sonuçlarınıda yapmış olduğunuz takiplerinizi birleştirerek analizlerinizle beraber TBM oranlarınızı istediğiniz gibi yönetebilir veya maksimum tıklama başına maliyet teklifine devam edebilirsiniz.